Planet-Planet on my ORBIT

CANON oh CANON..I LOVE U~

HAI!! HARINI fik nak cite pasal canon..kenapa canon?? sbb fik gune camera canon.. sgt2 cintakan canon..hanya penguna canon tahu kenapa canon lebeh baek dari dslr laen..hahaha.. ok..ni gambar2 dari google yg fik kutip..gambar2 menarik yg bertemakan canon..hehe..


1.yg ni canon yg diukir guna kayu...hahaha..xyah gune bateri...anai2 pon suka..haha..;p


2.yg ni lak yg paling menarek..jug minum air canon..haha..sesuai utk air panas..pergh..


3.yang ni utk perokok2 tegar..haha..xsanggup aku buat tmpt isap rokok..sob3..:(


4.yang ni lak meja canon..agak2 IKEA ade jual x?? hahaha..mak! nak beli! semangat aku stdy..


5.yang ni utk org2 kedekot!! hahaha.. tabung CANON!! oh tidakkk!!



6. yang ni lak canon pendrive..agak2 klu aku cucok kat CC kene rembat x??haha..



7.yang ni lak kek yg kat secret recipe xkan jual..haha..canon besday cake!! sedapp!!!



8.yg last ni mini canon..boleh di bawa ke mana mana..bateri gune bateri jam..hahaha..;p



SO CAMNER?? BERMINAT?? BOLEH LA BELI..UTK BUAT HADIAH..HAHA..

4 comments:

i'm ezza haniza said...

ish2..mcm2

the fik's said...

tu la pasal..ish2..macam2 kan..haha..;p ade camera x??

Rose Najiha said...

wahh best ada camera CANON nieyy, :DD

the fik's said...

hahaha..tu la..klu bosan2 gune leh makan..buat meja..haha...buat tabung pon leh..haha..;p

www.garage-fik@blogspot.com

welcome to jajahan FIK ritory
 
Design by the fik's