Planet-Planet on my ORBIT

ubat JERAWAT utk lelaki??!


haa..harini fik nak bagitau pasal ubat jerawat ni..sbb..laki ni kan malu nak beli ubt jerawat.. nnti nak dating kene la picit2..ade ke buat camtu?? haha..raksaksa...hahaha!! ubat ni sgt berkesan dan boleh dibeli secara PROFESSIONAL...xperlu malu2..

nama: DALACIN T 1%
HARGA:RM35 KOT..LUPA LAK..
CARA SAPUAN: ROLL ON CAN PAKAI DEODERAN tu..tapi kat muka! jgn kat ketiak!

ade dijual di FARMASI WATSON ATAU GUARDIAN..try la tanya.. ckp kat pegawai farmasi tu..
"hai..saya mahu beli DALACIN T sebotol amoi cantek.."..harga dier dlm rm35 rasanyaer.. so laki2!! xyah nak malu2 segan2..beli ubat ni..anda pasti dapat GIRLFREN YG HOT..haha..

p/s:fik dah cuba..sgt berkesan..2kali sehari..pagi..dan sebelom tido..jgn pakai klu nak kuar bawah matahari k..baca bismillah..semoga mencuba :) kalau allergic xyah nak guna..

2 comments:

afiqazizan said...

ermm nak kena try pakai ubat ni.

the fik's said...

try lah..pasti berkesan!!! :)

www.garage-fik@blogspot.com

welcome to jajahan FIK ritory
 
Design by the fik's